fbpx
Back to top
Share

My Story Hits on Amazon! アマゾンで発売!

yoko katz September 13, 2019 0 comments

Many thanks to Marquina Iliev-Piselli! Her book, Tough: Who Survived Cancer is now on Amazon, and you can find my cancer story in it.

It also became the #1 in Chemotherapy (Kindle), and also in Oncology & Cancer Nursing category. Way to go!

This book covers 37 women’s stories of surviving different types of cancer with help in creative ways. As technology advances, early detection and more surviving are possible with cancer, this will be a great gift to someone goes through cancer today. I hope this book will inspire them to find their own ways of surviving a tough time.

とうとう、先日アメリカのアマゾンで、私のストーリーも書かれている Tough: Who Survived Cancer の本が発売! 発売数日で、あっという間に、抗がん剤部門の本で1番。腫瘍内科・癌治療の部門で一位。わぉ~。

様々な癌のサバイバーの37人の物語が 会話形式でつづられている。いろいろな、アイディアでもって癌治療を乗り越えていった人たちの話は、参考になる。絵を描くことに集中した人、エアーギターのコンテストに出た人、お笑いバーでコメディーを披露した人。いろいろなクリエイティブな方法で一番難しい時間を乗り越えたアイディアがいっぱいだ。

今の時代、テクノロジーも発達して、早期発見や予後の良い治療法が出てきている。癌が減らないのであれば、サバイバーが増える時代である(もちろん、癌に減ってもらいたい)。親戚やお友達、もしくは自分が癌になった時に、他のサバイバーがどんな心境で、どんな風に乗り越えていったのかを読むときっと何か思いつくことがあると思う、自分らしい乗り越え方を。

そのうえ、会話しているように書いてあるので、英語も 読みやすい方だと思うので、英語の勉強にもなる(!? うーーん、癌の治療中に 英語読みたいのかな。と言うのもあるので、お友達や親せきが 読んで訳してください!)